„Nie masz strony to nie istniejesz” - to powiedzenie najlepiej obrazuje obecne podejście do kwestii posiadania strony internetowej. Czy jest słuszne? Czy każdy biznes powinien mieć stronę internetową? Strona internetowa to inwestycja Podstawowym celem strony internetowej jest pomoc w realizacji celów firmy wpisanych jej misję i plany strategiczne, czy też istniejących w głowie właściciela.

Witamy w sekcji poświęconej firmowej stronie internetowej. W tej sekcji będziemy pisali na temat tego jak budować i rozwijać stronę interentową aby spełniała ona oczekiwania firmy i pomagała w realizacji celów firmy nie narażając firmy na niepotrzebnie duże koszty.

Rozwój technologii internetowych oraz ich spadające ceny przynoszą nam dostęp do coraz lepszych i coraz tańszych informacji.Może kiedyś dojdzie do tego, że będziemy mogli zweryfikować słowa polityków przy pomocy kilku kliknięć w klawiaturę. Już teraz możemy zobaczyć bardzo wiele, bo międzynarodowe organizacje dają bezpłatny dostęp do wielu danych każdemu i za darmo.

Obecność w internecie jest relatywnie tania Możliwe, że ten powód nie powinien być przedstawiany jako pierwszy, ale jest on dość istotny z punktu widzenia dalszego porównywania internetu z innymi środkami komunikacji. Stworzenie małej strony internetowej z informacją o firmie i jej usługach kosztuje jednorazowo od kilkuset do kilku tysięcy złotych. Dalsze utrzymywanie strony to koszt zaledwie kilkuset złotych rocznie. Dopiero bardziej zaawansowane serwisy stają się drogie, zarówno przy ich budowie, jak i utrzymaniu.

OpenOffice - Darmowy Microsoft Word, Excel i PowerPointOpenOffice doskonale zastępuje pakiet Microsoft Office - Word, Excel, PowerPoint. Programy są prawie identyczne i zawierają całą funkcjonalność, którą normalny użytkownik wykorzystuje na co dzień.